Музичний кліп-візитівка Чернівців Брав участь

Доданий
15.05.2017
Номер
36
Культура

Створення та поширення в соціальних мережах відеокліпу, відзнятого в найкращих куточках міста під енергійну пісню з метою рекламувати Чернівці як місто, де варто побувати кожному

Автор проєкту
Марина
Марина Тимофійчук-Степанова
Бюджет
169 400 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Мета проекту - Проект покликаний створити позитивний туристичний імідж Чернівців,
що дозволить збільшити відвідування як внутрішніми так і закордонними туристами.
Наразі, недостатньо інформації про наше місто в соціальних мережах і молодіжних
он-лайн - пабліках. Це зменшує імовірність вибору Чернівців в якості маршруту для
подорожей. Враховуючи, що більшість молоді збирає інформацію в соц.мережах та на
каналах YouTube - доцільно також створювати саме “вірусний” контент, який сам по
собі буде розповсюджуватись користувачами з вигуками: “Вау, подивіться на моє місто!”.
Ми плануємо використати зрозумілі для молоді і “трендові” посили: запальна сучасна
музика, слова, що ідентифікують Чернівці і легко запам’ятовуються і чудовий відеоряд,
який демонструє унікальні визначні місця Чернівців.
До реалізації планується залучити найпотужніших чернівецьких екскурсоводів, які
найкраще знають всі родзинки міста, що викликають захоплення у туриста.
Цей проект здатний повернути увагу до нашого міста, як до міста не тільки з культурними
цінностями, а й до міста, куди таки варто приїхати. Хоча б для того, щоб на власні очі
побачити перлини наших Чернівців. Показ створеного кліпу під час проведення заходів
до Дня міста гарантовано прикрасить висвітлення подій не тільки на місцевому ТБ,
а й національному.
На міжнародних івентах також можна стисло, але цікаво продемонструвати за 4 хвилини
всі принади нашого міста.
Популяризація міста в такий спосіб залучить додатковий інтерес до обласного центру,
і як результат підвисить інвестиційну привабливість в галузь туризму.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Основними бенефіціарами проекту ми бачимо галузь туризму. Ті, хто приваблює в місто
потоки відвідувачів, зможуть стисло і весело ознайомити потенційних туристів з
програмами екскурсій. Популяризація нашого міста в такий спосіб дасть можливості
залучати кошти з державного бюджету для підтримки інфраструктур та об’єктів.
Місцеві телеканали отримають відео-ролик для створення сюжетів про події.
А бізнесмени, які обслуговують туристичну галузь, отримають більше можливостей.
Екскурсоводи зможуть включити до програм більше цікавих речей.
Авторські права належатимуть авторам, а майнові права буде передано громаді міста.

Умови використання результатів проекту всіма мешканцями міста

Створений відеоролик буде вільно доступний через Інтернет на каналах YouTube, в
соцмережах та, можливо, в туристичних гідах чи/та на сайті ЧМР. За запитом в пошукових
системах його буде легко знайти, продивитись і вирішити відвідати Чернівці. Задля
додаткової реклами міста його можна буде показувати на ТБ.
“Вірусність” розповсюдження проекту дозволить уникнути додаткових подальших витрат.
Місто буде рекламуватись самими мешканцями за рахунок “репостів”.

Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту

Цей проект не покликаний заробляти гроші сам по собі. Від його реалізації ми очикуємо
підвищення впізнаванності міста серед інших обласних центрів України.
Всі знають, на що можна подивитись у Львові, наприклад. Але хто такі чернівчани і на що
у нас можна подивитись - інформації мало. Ми хочемо недорого створити контент про
“місто Че”, який буде ще довго передаватись в соцмережах і розповідати про наше місто
в незвичний спосіб.
Також ця робота буде кроком, спрямованим на повернення Чернівцям назву хоча
неофіційної, але пісенної столиці України, як то було за часів Володимира Івасюка.

Чи потребує проект додаткових коштів на утримання об’єкту, що є результатом проекту

не потребує