Опис
Опис проекту
Спальні райони міста Чернівців, де зараз мешкає 80% населення (Бульвар, Гравітон) запроектовані і збудовані в 80-х роках відповідно до існуючих на той період умов проживання населення, коли 1 автомобіль припадав на 10 мешканців. На сьогодні рівень автомобілістів значно зріс (майже в 4 рази), а ширина доріг чи кількість парко місць залишилась на рівні 80-х років. Це призводить до того, що особливо, в спальних районах автомобілісти намагаються запаркувати автомобіль в будь-яке вільне місце на дорозі, тим самим перегороджуючи рух і провокуючи аварії на дорозі або виїжджають на тротуари, знищуючи їх та позбавляючи права на вільне пересування пішоходів. Ситуація стає ще гіршою, в місцях з інтенсивним рухом. Особливо наглядно це видно на невеличкому відрізку дороги по вул. Ентузіастів 5-9 (від проїзду під аркою) до перехрестя з пров.Ентузіастів (біля ринку Головний). Автомобілі запарковують на вузькій дорозі і фактично постійно створюються затори та аварійні ситуації – як наслідок призводить до частих суперечок між водіями.
Фінансування даного об’єкту не передбачено програмою соціально-економічного розвитку м.Чернівці.на 2017 рік Але заходи передбачені даним проектом відносяться до цілей та пріоритетних напрямків в сфері ЖКГ та благоустрою міста.
Обґрунтування бенефіціарів проекту
Всі жителі м.Чернівці, люди літнього віку, діти, люди з обмеженими можливостями,,а також пішоходи, водії, пасажири та гості нашого міста
Умови використання результатів проекту всіма мешканцями міста
Вільне використання всіма мешканцями міста.
Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту
Завдяки облаштуванню пішохідних доріжок, газонів покращиться благоустрій території, буде створена зелена зона та умови для безпечного пересування дітей (27 школа, 22 школа, дитячі дошкільні заклади), мешканці вул. Бульвар Героїв Крут та Ентузіастів зможуть без зайвих перешкод дістатися до зупинки 5 маршруту та ринку «Головний». Збільшиться пропускна можливість автомобільного руху вулицею Ентузіастів.
Чи потребує проект додаткових коштів на утримання об’єкту, що є результатом проекту
ні