«Освіта для майбутнього» Брав участь

Доданий
23.05.2017
Номер
63
Освіта

Проект передбачає надання учням старших класів фундаментальної базисної підготовки в галузі точних наук і всебічну підтримку розвитку їх особистості,використовуючи ефективні організаційні форми,методи і технології шляхом обладнання лабораторії для виконання інд. дослідницьких проектів,відвідування передових дослідницьких лабораторій та участі в конференціях,конкурсах,турнірах та олімпіадах.

Автор проєкту
Паул
Паул Пшенічка
Бюджет
998 900 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Працюючи з учнями на протязі багатьох років ми переконалися, що кількість здібних дітей не зменшилася: за останні 25 років наші вихованці взяли участь в 115 конференціях, турнірах, олімпіадах та конкурсах; виконали 155 наукових проектів у галузі фізики, екології, астрофізики, інформатики, математики; завоювали 3 золоті, 6 срібних та 18 бронзових медалей, 2 спеціальних призи і 119 дипломів на національних і міжнародних конкурсах, турнірах та олімпіадах. Ми користуємося освітніми технологіями, які дозволяють за один день провести олімпіаду для 1000 і більше учнів і проводити моніторинг рівня знань такої ж кількості дітей.З огляду на високий інтелектуальний потенціал нашої молоді, негативні тенденції в освіті можна пояснити тільки низькою мотивацією. Причиною є обмеженість та застарілість матеріальної бази фізичних та хімічних кабінетів, недостатня поінформованість учнів та їх батьків про важливість та перспективність у сучасному світі професій, пов’язаних з вивчення природничих наук. Способи подолання цих проблем ми бачимо в підвищенні інтересу та мотивації учнів до вивчення точних предметів шляхом системи додаткової освіти, основаної на проектно-орієнтованому підході до вивчення конкретних наукових та інженерних проблем для чого необхідно: а) Створити лабораторію, наповнену сучасним якісним обладнанням та лекційну аудиторію, оснащену належним електротехнічним, лекційним та комп’ютерним забезпеченням з швидкісним Інтернетом;б) Фінансово забезпечити участь учнів в олімпіадах, конкурсах, конференціях та турнірах як національного, так і міжнародного рівня з метою обміну знаннями та ідеями; в) Фінансово забезпечити відвідування учнями сучасних лабораторій, технічних музеїв та технопарків з можливістю інтерактивного знайомства з передовою наукою та розвитку світогляду – як у межах України, так і за кордоном.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Реалізація проекту допоможе а) підняти рівень та якість знань з точних наук більше 1000 учнів шкільного віку щороку, розвине їх особистість і поверне впевненість у собі та мотивацію до опанування предметів природничого профілю, б) наповнить природничі факультети наших вишів талановитими та мотивованими студентами. в) У науково-технічному центрі, який ми прагнемо створити, зможуть практикуватися викладачі природничих наук, читати і слухати лекції, проводити семінари. Центром зможуть також користуватися усі мешканці міста, які цікавляться та захоплюються наукою.

Умови використання результатів проекту всіма мешканцями міста

Центр буде загальнодоступним, працюватиме за чітким графіком, зручним для відвідування всіх категорій користувачів, наприклад, після обіду в робочі дні і протягом дня у вихідні. Відвідування і навчання у центрі буде безоплатним для усіх бенефіціарів проекту.

Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту

Проекти, виконані учнями у вибраних ними галузях знань та захист цих проектів на місцевому, національному та міжнародному рівні.
Участь у конкурсах-захистах проектів БМАНУМ, Малої академії наук України та Міжнародних конференціях.
Проведення семінарів, майстер-класів та канікулярних шкіл з залученням відповідних фахівців.
Поїздки на міжнародні конкурси, конференції та відвідування видатних наукових центрів.
Написання та видання інноваційних проектно-орієнтованих методичних посібників та підручників.
Обладнання лабораторії, оснащеної високоякісною апаратурою.
Участь в олімпіадах та інших інтелектуальних змаганнях національного та міжнародного рівня.
Взаємодія з міжнародними організаціями, що підтримують розвиток учнівської молоді в галузі точних наук, зокрема Міжнародною федерацією фізичних змагань (WFPhC ), конференцією ICYS, Інститутом фізики Польської академії наук та конкурсом «Перший крок до Нобелівської премії».

Чи потребує проект додаткових коштів на утримання об’єкту, що є результатом проекту

ні