• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

«Шкільний дворик – спільний простір для чернівчан» Брав участь

Доданий
23.05.2017
Номер
66
Освіта

Мета проекту – ревіталізація внутрішнього дворику школи, який вирішить проблему створення сучасного спільного громадського простору для школярів школи та мешканців Чернівців, гостей міста. Дворик стане унікальним продуктом, який зможе привернути увагу гостей міста, стати цікавим місцем зустрічі мешканців мікрорайону школи і громади міста, місцем відпочинку для учнів школи, батьків та вчителів.

Автор проєкту
Світлана
Світлана Жуковська
Бюджет
999 510 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Ми плануємо в ході реалізації проекту здійснити вдалий урбаністичний хід: використати архітектурні принади будівлі школи, побудованої у 1908 році на честь 500-річної письмової згадки про місто. Актуальність проекту полягає у реалізації практичних кроків із розвитку демократичної культури школи - демократичного середовища. Передбачається модернізувати шкільну інфраструктуру та фізичне середовище, яке буде сприяти рівним відносинам, повазі прав людини, формуванню відповідальності та забезпечення участі всіх учасників навчально-виховного процесу у житті школи та громади міста.Умовами цілісного розвитку дитини є використання в навчальному закладі здоров’язберігаючих технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, оптимізації рухового режиму, виховання культури спілкування, естетичних смаків, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між учнями і педагогами, громадою міста.Проект є прикладом гармонійного поєднання створення дитячого простору з використанням історичної спадщини в сучасному місті та доступності спільного простору.Даний проект має наступні переваги: може бути місцем проведення семінарів, читання віршів, сучасних відкритих уроків, шкільних свят, неформальних нарад, тренінгів, дискусійних платформ.У вечірній час та вихідні дні буде відкривати свої двері для переглядів фільмів, організації презентацій, семінарів, зустрічей, проведення інсталяцій та постійних культурних заходів. Крім того, створена інфраструктура дасть можливість доступу та користування спільного простору особам з особливими потребами. Ідея даного проекту стала спільним продуктом діяльності учнів, вчителів, адміністрації і батьків, прикладом практичних навичків співпраці, демократичної участі, по модернізації та демократизації шкільної інфраструктури та фізичного середовища школи в рамках реалізації та участі у Всеукраїнському проекті «Демократична школа».

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Учні, батьки, вчителі, мешканці мікрорайону, гості міста.
Під час зустрічей, дискусійних платформ участь також будуть брати школярі інших шкіл та громадськість міста.

Умови використання результатів проекту всіма мешканцями міста

Шкільний дворик – спільний простір, буде працювати відкритим у весняно-літньо-осінній сезон протягом дня, у вихідні дні за погодженими годинами. Графік роботи буде вмвішаний на вході у двір школи та розміщений на сайті школи та інших онлайн-ресурсах.

Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту

Розроблення та реалізація даного проекту стане прикладом партнерських відносин між школою та громадою. Адже формування громадянської компетентності не обмежується шкільним подвір’ям процес взаємодії з місцевою владою громадянським суспільством – важливий елемент практичного досвіду участі в демократичному процесі як для учнів, так і для вчителів, батьків, представників громади. Проект реалізовує принципи: формування сталого рівноправного партнерства (реалізовувати співпрацю, спільні проекти, заходи, акції); використання спільного освітнього потенціалу та ресурсів; практичної участі у громадському житті (організовувати ярмарки, брати участь у тренінгах, проекти, свята, благоустрій).

Чи потребує проект додаткових коштів на утримання об’єкту, що є результатом проекту

Витрати на прибирання та поточний ремонт.

Фотографії